BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

+6 n.o.v 2010+

erm akhirnya siap jugak nota kaunseling industri aku..byk gler nk kena bt..thnks to amira wahid..bntu bt nota..kami bg2 coz byk sgt..google tranlate dh la ayat xbtul..pening nk btulkan n take time untuk siap..tp alhamdulillah..akhirnya..usaha tangga kejayaan diana..huhu...tgh2 bt nota..my beloved auntie..sis noriha zakaria msg..huhu...aku thu dia rindu aku n all my family aku rindu aku..smlam abah call jugak..nk dgr suara ku yg comel nie..asu lagi la..yg tu over ckit..pe2 suma dia bg thu aku..huhu..rindu sgt2 diorg..xsabar nk balik..29 NOV..tgu aku..flight to KUL 7.15 am..abah kata nk amik cuti..erm ikt aku..aku nk naik bus jer..tp abah yg nk amik cuti..aku lg suka n terharu..sayang A.B.A.H...M.A.A...thanks abah n maa..byk berkorban untuk aku..xpenah nk kata T.I.D.A.K untuk permintaan aku...n aku kena jaga hti diorg..ank sulung mmg dpt perhtain lebih dr suma..mula dengan mok sampai la ke makcik aku yg bongsu..suma amik berat psl aku..aku bersyukur sgt dikurniakn org2 yg mcm tu disekeliling aku..pd adik2 ku..dont jeles2 k..hahaha..erm xdpt bygkan mcm mana when aku dh married nti..erm...M.A.A..org yg paling sedih..sbb anak dia dh jd hak org..n aku rasa suma akan rasa mcm tu..teringat 1st dtg sabah..xpenah maa ngs cm tu..msa nk apply pun..dia la org yg plg risau bila aku mtk saabh..tp berkers jugak mintak..abah bg..so xla derhaka..hehehe...maa mmg cm tu..sensitif sgt..tounching lebih..huhu..org nya sgt soft..bercakap pun lembut..tp aku???haha..hnya org yg kenal aku jer tahu..xthu keturunan mana aku ikt..suka bercakap..xbenti pun xpe...slalu kena mrh dgn mok..dia slalu kata.."kita nie org pempuan..kena ckp lemah lembut..sopan..suara jaga" haha..tp aku..pkai redah jer..dlm redah2 pun ttp ada sopan n style aku sendiri.huhu...sory mok...nti dpn mak mertua ana sopan kot..hahaha...

erm rindu sgt2 kat diaorg..teringat sgt2 kat muhammad aqif zullifran...ibu dia kata dia mkin nakal..adik yah pun sama..herm..adik yah..td umi dia cakap dia dok tgok kartun..tu je keje dia..sampai org lain xblh tgok channel lain..kena tgok kartun je..mcm2..xsabr nk balik..tp perjuangan xsttle lagi...msih lagi dgn nota2 aku yg melambak kat atas meja nie...hr nie sedih bila tgok result exam..sgt stress..rasa nk ngs jer..harap2 la dpt capai apa yg aku nak..td dok bt kira2 dgn mira..hrp lepas la cgpa tu tok dpt 3...erm sad...stresss....dsbbkan tu..aku mkn megy ngn mira..after tu mkn plak biskut cicah milo..stress punya pasal..bila lps mkn tgok cermin..;pipi mkin tmbam..rasa mcm xcapai je misi nk ke ...kg tu..huhu..sedih tol..xpe..aku akan usaha cpai target tu..just 5kg for capai..hrp2 dpt la..herm...ok dlu bt takat nie..maghrib dh pun..ada mood blh sgah jp kat page nie nti..

0 comments: