BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 10, 2010

+sad, stresssss+

aku xthu nk tulis apa..tp apa yg aku rasa skrg nie..aku rasa stress n sedih..aku pun xthu napa..maybe mood exam..takut n mcm2 lagi nk exam...erm tp ntah..aku rasa mcm xbest...relationship?erm xhepy mcm 2,3 hr lepas..aku pun xthu napa aku emosi n sedih...eeeeeeeeeeeeee...xthu cm ne nk ckp...mcm2 aku fikir...erm semoga Allah bg kekuatan pd aku...aku xsuka keadaan cm nie..kdg2 terfikir harus ke aku pilih jalan nie?btul ke tindakan aku..mungkin cara aku bt dia xslesa..tp tu pgai aku...aku xsuka nk tjuk baik...biar dia thu tu pgai aku..aku sedih...ermmmmmm...sedih............sedih...sad......sad........huh......mgu dpn nk raya haji..aku suruh dia pos something tok aku..aku xkisah apa pun..even gula2 20sen pun xpe..jnji dr dia...aku teringin nk mkn kpok keping dr tmpat asaal aku..coz aku xsuka mkn nasi....jenis aku mkn benda2 yg g2..kopok2..kepek2....tp bad feedback yg aku dpt...xpe la..maybe dia ada alasan untuk xanta benda tu...xpe la..lg pun 29 dh nk balik..boleh mkn puas2...tp sedih jugak..mungkin nti aku n budak2 nie msak rendang n ketupat ..bg nk hidupakn suasana hr raya..huhu..nk jalan pun xleh..esok tu ada paper..huh...ntah...sumanya tersepit....xsuka dgn keadaan cm nie...kdg2 apa yg kita harapkan xsumanya terjadi n dapat...n kdg2 benda yg kita x expect tu la yg muncul...sumanya berlaku dh izin Allah..pe2 je la..jnji terbaik bt aku...amin.....

0 comments: